21/11/15

Proceso avaliador das necesidades educativas do alumnado con altas capacidades. Guía

Mediante esta guía do CREENA (Centro de Recursos de Educación Especial de Navarra) preténdese ofertar aos centros educativos, en especial aos seus orientadores e orientadoras, algúns procedementos e instrumentos que lles axuden na tarefa de concretar as necesidades educativas no ámbito das Altas Capacidades.

Segundo o manual, o proceso avaliador consta de dúas fases claramente diferenciadas: a detección, e a avaliación psicopedagóxica

Antes de desenvolver o proceso avaliador das necesidades educactivas no alumnado con Altas Capacidades, hai un apartado de normativa foral, autonómica e estatal.

Nos anexos atópanse o modelo de informe psicopedagóxico e diferentes probas

Fai clic na imaxe para acceder á publicación

http://creena.educacion.navarra.es/equipos/altascapacidades/pdfs/guia_evaluacion_aacc.pdf

Fonte da información: Mónica Diz Orienta

No hay comentarios:

Publicar un comentario