28/3/14

Intervención educativa no alumnado con TDAH na ESO

Guía editada pola Consejería de Educación da Región de Murcia da que son autores Mª Dolores Alcaraz, José Manuel Cartagena, Lorenzo A. Hernández, Concepción Riquelme, Mª Jesús Ruiz e Verónika Sabater. Centrada na etapa de Educación Secundaria Obrigatoria, nela abórdase a atención educativa e psicopedagóxica a este alumnado, así como as bases dun modelo de escola inclusiva fundamentada na convicciòn de que estes alumnos poden aprender se se producen as actuacións metodolóxicas e didácticas adecuadas.

Máis concretamente, as cuestións tratadas na publicación son as seguintes:
  • Fundamentos teóricos do TDAH
  • Protocolo de coordinación de actuacións educativas e sanitarias
  • Orientacións e pautas do orientador educativo
Inclúe tamén unha sección de Anexos especialmente útil para profesionais da orientación:
  • Modelo de entrevista á familia
  • Escala de Conners revisada (20 items)
  • Protocolos de observación na aula
  • Entrevista ao alumnado
  • Protocolo de avaliación para o TDAH
  • Decálogo para a atención educativa ao alumnado con TDAH
  • Carta dun alumno con TDAH ao seu profesor
  • Información sobre o TDAH e autorización para o desenvolvemento do protocolo de coordinación de actuacións educativas e sanitarias
Para acceder á guía, fai clic na imaxe

http://diversidad.murciaeduca.es/publicaciones/tdah/doc/1.tdahESO-completo.pdf

Vía Orientación Cascales

No hay comentarios:

Publicar un comentario