O obxectivo desta guía, editada pola CEAPA (Confederación Española de Asociacións de Pais e Nais) é, como indica o seu subtítulo, contribuir a unha mellor comprensión do alumnado con necesidades educativas especiais e axudar á súa inclusión e á das súas familias.
Pretende dar respostas sinxelas e recursos útiles para solventar as dúbidas que pais e nais se plantexan cando os seus fillos e fillas lles fan preguntas en relación aos seus compañeiros e compañeiras de centro que teñen necesidades específicas de apoio educativo.
A súa orixinalidade radica en presentar a este alumnado a través da historia ficticia dun rapaz ou rapaza que é descrito dende a visión dun compañeiro ou compañeira de aula. Abórdanse deste xeito algunhas das necesidades educativas especiais máis comúns:
- Trastorno por déficit de atención con hiperactividade (TDAH)
- Trastornos do espectro autista (TEA)
- Síndrome de Down
- Trastorno específico da linguaxe (TEL)
- Trastornos de aprendizaxe
- Parálise cerebral
- Discapacidade auditiva
- Discapacidade visual
- Altas capacidades intelectuais
- Síndrome de Asperger
Fonte: ceapa.es
No hay comentarios:
Publicar un comentario