24/1/14

Síndrome de Asperger: Guía práctica para a intervención no ámbito escolar

A Asociación Sevillana de Síndrome de Asperger ven de editar un estupendo traballo realizado por Margarita Coto Montero, psicopedagoga da asociación, onde se nos ofrecen pautas para a atención na aula de persoas con Síndrome de Asperger. A guía baséase na experiencia real adquirida ó longo dos anos polos profesionais do centro Hans Asperger de Sevilla. Nela abórdanse, entre outros, os seguintes contidos:
  1. O Síndrome de Asperger
  2. Teorías explicativas
  3. Dificultades na aula
  4. Avaliación psicopedagóxica
  5. Coordinación e Comunicación
Para acceder á publicación, fai clic na imaxe 

http://autismodiario.org/wp-content/uploads/2014/01/S%C3%ADndrome-de-Asperger-Gu%C3%ADa-pr%C3%A1ctica-para-la-intervenci%C3%B3n-en-el-%C3%A1mbito-escolar-.pdf
  
Fonte: autismodiario.org (recollida tamén en orientacióncondesa)

No hay comentarios:

Publicar un comentario